Nie martw się, najprawdopodobniej jest to zamiennik, o którym zostałeś poinformowany. Ze względu na ograniczone zasoby u naszych dostawców, w tym sezonie w niektórych opakowaniach prezentowych zamieniliśmy produkty. Zamienniki zawsze były adekwatne i zostały wyszczególnione przed zakupem w szczegółach produktu, a następnie potwierdzone w e-mailu o Potwierdzeniu zamówienia. Dla pewności sprawdź ponownie tę wiadomość e-mail. Jeśli nadal uważasz, że otrzymałeś inną zawartość, postępuj następująco:
A) Na adres e-mail info@wowboxeo.pl wyślij zdjęcie lub film dotyczący problemu z produktem
B) W temacie e-maila wpisz słowo reklamacja oraz numer swojego zamówienia (np. reklamacja zamówienia nr 123456)
C) Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji, prześlij nam adres dostawy, na który wyślemy nowy produkt i rekompensatę ;)
D) Wszystko załatwimy w najbliższym możliwym terminie ;)