Ciasteczka

Ta strona korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług.

Ustawienia plików cookie

Tutaj możesz dostosować pliki cookie do swoich preferencji

Potrzebujemy twojej zgody na przetwarzanie plików cookie, abyśmy mogli wyświetlać informacje zgodnie z twoimi zainteresowaniami.

Możesz odrzucić zgodę tutaj

Regulamin zakupów

OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE

1. Postanowienia ogólne

  • Osoba prawna Rewild s.r.o, REGON: 03738761, NIP: CZ03738761 (Rewild s.r.o. jest płatnikiem VAT) z siedzibą Nad Konvářkou 310/13, Praga 5, 15000 jest sprzedawcą boxów prezentowych Wowboxeo, betonowych cegieł z voucherami oraz innych produktów oferowanych w sklepie internetowym www.wowboxeo.pl (zwanym dalej Sprzedawcą), przy czym firma Rewild s.r.o. świadczy usługi wobec osób prawnych i klientów hurtowych oraz wobec klientów końcowych.
  • Niniejsze Ogólne warunki handlowe regulują stosunki umowne i określają prawa i obowiązki między sprzedawcą a kupującym, ewentualnie osobą trzecią, na rzecz której zamówiono towar. Wszelkie takie stosunki umowne podlegają powszechnie obowiązującym przepisom prawa Republiki Czeskiej oraz niniejszym Ogólnym warunkom handlowym.
  • Jeśli stroną umowy jest konsument, stosunki, które nie są uregulowane niniejszymi Ogólnymi warunkami handlowymi, podlegają kodeksowi cywilnemu (ustawa nr 89/2012 Dz.U. z późn. zm.) oraz ustawie o ochronie konsumentów (ustawa nr 634/1992 Dz.U. z późn. zm.). Jeśli stroną umowy jest inny podmiot, stosunki nieuregulowane niniejszymi Ogólnymi warunkami handlowymi podlegają kodeksowi cywilnemu (ustawa nr 89/2012 Dz.U. z późn. zm.).
  • Sprzedawca nie jest zarejestrowanym dystrybutorem alkoholu, a sprzedawany alkohol jest przeznaczony wyłącznie do ostatecznego spożycia.
  • Sprzedawca ma zakład pod adresem: Wowboxeo.pl, U Prioru 804/3, Praga 6, 161 00, tel. 776 838 305 (Pon.-Pt. 8-17), e-mail: info@wowboxeo.pl (Pon.-Pt. 8-17).

 

2. Definicje pojęć

  • Sprzedawca – to osoba, która przy zawieraniu i realizacji umowy działa w ramach swojej działalności handlowej lub innej działalności gospodarczej.
  • Kupujący – (i) kupującym może być konsument, tj. każda osoba, która zawiera umowę z przedsiębiorcą lub w inny sposób dokonuje z nim transakcji poza zakresem swojej działalności gospodarczej lub wykonywania zawodu; (ii) kupującym może być także przedsiębiorca, który nabywa towar w celu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z tym towarem.
  • Odbiorca towarów – może nim być bezpośrednio kupujący lub osoba trzecia, na rzecz której zawarto umowę i która wyraziła na to zgodę, ewentualnie osoba trzecia, której kupujący przekazał swoje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
  • Zawarcie umowy – zamówienie kupującego jest propozycją zawarcia umowy, a sama umowa zostaje zawarta w momencie dostarczenia wiążącej zgody sprzedawcy na tę propozycję kupującego (potwierdzenie zamówienia przez sprzedawcę); od tego momentu między sprzedawcą a kupującym powstają wzajemne prawa i obowiązki; jeżeli umowa została zawarta na rzecz osoby trzeciej, osoba trzecia staje się uprawniona dopiero w momencie wyrażenia zgody na umowę. Dopóki osoba trzecia nie wyrazi zgody, umowa jest skuteczna tylko między stronami, które ją zawarły – do tego czasu prawo do wykonania świadczenia ma ta strona umowy, która zastrzegła świadczenie na rzecz osoby trzeciej (to samo dotyczy sytuacji, gdy osoba trzecia odmówiła zgody).

 

3. Zamówienie towaru

  • Kupujący zamawia towar na stronie internetowej sprzedającego www.wowboxeo.pl. Zamówienie kupującego jest propozycją umowy, a sama umowa zostaje zawarta w momencie dostarczenia wiążącej zgody sprzedawcy na tę propozycję (potwierdzenie zamówienia przez sprzedawcę).
  • Wysyłając zamówienie (tj. propozycję umowy), kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi i że w pełni i bezwarunkowo je akceptuje. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe stanowią integralną część zawartej umowy.
  • Składając zamówienie (tj. propozycję umowy), kupujący potwierdza, że wszystkie dane podane w zamówieniu są prawdziwe. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru kupującemu, jeżeli przyczyną niedostarczenia towaru były błędne dane podane przez kupującego.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zastąpienia niedostępnego surowca surowcem o tej samej lub wyższej cenie i jakości.
  • Opakowania prezentowe zawierające przedmioty o tematyce seksualnej, napoje alkoholowe lub wyroby tytoniowe mogą być zamawiane wyłącznie przez osoby, które ukończyły 18 lat.
  • Jakakolwiek manipulacja przedmiotami w opakowaniach prezentowych odbywa się na własne ryzyko kupującego, przy czym szczegóły dotyczące bezpiecznej manipulacji przedmiotami w opakowaniach prezentowych określa instrukcja, która jest częścią opakowania.

 

4. Cena i warunki płatności

Cena towarów

  • Cena towarów jest podana na stronie internetowej sprzedawcy. Cena towarów według konkretnej zawartej umowy jest zawsze podana w zamówieniu towaru. Cena jest zawsze podana z uwzględnieniem odpowiedniej stawki VAT. Cena może być uiszczona przez kupującego wyłącznie metodami oferowanymi dla poszczególnych towarów na stronie internetowej www.wowboxeo.pl (tj. przez GoPay, za pobraniem, przelewem bankowym).
  • Płatność należy dokonać w polskich złotych. W przypadku płatności za pobraniem kupujący pokrywa wszystkie opłaty bankowe, aby uzgodniona cena za towar została przelana na konto sprzedawcy w pełnej wysokości (patrz cennik płatności).
  • W przypadku zamówień powyżej 20 000,- CZK, klient będzie zobowiązany do wpłacenia zaliczki w wysokości 50% i dostarczenia dowodu wpłaty przed wysyłką towarów.

 

Koszt transportu

  • Do ceny towaru (patrz poprzedni akapit) zostaną doliczone koszty dostawy, ustalane w zależności od wybranego sposobu transportu na terenie Polski.

 

5. Elektroniczna ewidencja sprzedaży

Zgodnie z ustawą o ewidencji sprzedaży sprzedawca jest zobowiązany wystawić kupującemu paragon. Jest również zobowiązany do zarejestrowania otrzymanej sprzedaży u administratora podatkowego online; w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.

6. Odstąpienie od umowy – konsument

  • Kupujący, który jest konsumentem, ma prawo zgodnie z § 1829 kodeksu cywilnego odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania świadczenia, jeśli umowa została zawarta na odległość, bez podania przyczyny i bez żadnych sankcji. Wzór formularza odstąpienia od umowy przez klienta konsumenta:

 

Powiadomienie o odstąpieniu od umowy

Adresat: Rewild s.r.o., U Prioru 804/3, Praga 6, 16100, Republika Czeska

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy zakupu tych towarów, nr zamówienia ______

Data zamówienia/data otrzymania: __ /__

Imię i nazwisko kupującego – konsumenta: ______

Adres kupującego – konsumenta: ______

Podpis kupującego – konsumenta (tylko jeśli formularz jest wysyłany w formie papierowej):

Data: ______

  • Jeśli kupujący zdecyduje się skorzystać z tego prawa, może to zrobić, składając pisemne odstąpienie od umowy, dołączając dowód zakupu towaru oraz towar, który został mu przesłany na podstawie umowy, od której odstępuje. Odstąpienie od umowy wraz z towarem należy przesłać na adres: Rewild s.r.o., U Prioru 804/3, Praga 6, 16100, Republika Czeska. Zwracane towary muszą być kompletne (drewniany box prezentowy lub betonowa cegła wraz z całą zawartością), towary ani żadna ich część nie powinny być uszkodzone ani nosić śladów użytkowania. W przypadku uszkodzonego opakowania zwrot towaru nie jest możliwy. Pisemne odstąpienie od umowy kupujący wysyła na adres sprzedawcy w terminie 14 dni
  • Kupujący, który jest konsumentem, nie może odstąpić od umowy zgodnie z poprzednim akapitem, jeśli przedmiotem tej umowy jest dostawa towarów, które szybko ulegają zepsuciu, lub jeśli towary zostały dostarczone w zamkniętym opakowaniu, które konsument wyjął z opakowania i ze względów higienicznych nie można ich zwrócić. Kupujący, który jest konsumentem, nie ma również prawa do odstąpienia od umowy dotyczącej dostawy towarów wyprodukowanych według wymagań konsumenta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb. Pozostałe ograniczenia dotyczące możliwości odstąpienia od umowy przez konsumenta zgodnie z § 1837 kodeksu cywilnego pozostają niezmienione.
  • Sprzedawca zwróci kupującemu zapłaconą cenę w ciągu 14 dni od dnia, w którym kupujący odstąpił od umowy, w taki sam sposób, w jaki środki pieniężne zostały przyjęte od kupującego na podstawie umowy, chyba że sprzedawca i kupujący uzgodnią inny rachunek, na który kupujący życzy sobie przesłać środki. Taką umowę można zawrzeć, podając numer rachunku, na który kupujący chce, aby środki zostały przekazane, podczas odstąpienia od umowy.
  • W przypadku takiego odstąpienia od umowy przez kupującego, sprzedawca ma prawo do zwrotu poniesionych kosztów w związku ze zwrotem towarów, w szczególności kosztów transportu. Zgodnie z poinformowaniem konsumenta poprzez wzorcowe pouczenie o możliwości odstąpienia od umowy, przed złożeniem przez niego wiążącej oferty.
  • Jeśli kupujący odstąpi od umowy, bez zbędnej zwłoki, nie później niż czternaście dni od odstąpienia od umowy, odeśle lub przekaże sprzedawcy towar, który od niego otrzymał.
  • Jeśli kupujący wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy towaru, który oferuje sprzedawca, sprzedawca zwróci kupującemu koszty dostawy w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy
  • Kupujący konsument zgodnie z postanowieniem § 1820 ust. 1 lit. g) kodeksu cywilnego ponosi koszty związane ze zwrotem towaru
  • Jeśli kupujący konsument odstąpi od umowy kupna, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu przyjętych środków pieniężnych kupującemu konsumentowi przed przekazaniem przez kupującego towaru lub udowodnieniem, że towar został wysłany do sprzedawcy.
  • Kupujący ponosi odpowiedzialność wobec sprzedawcy wyłącznie za obniżenie wartości towarów, które postało w wyniku obchodzenia się z towarem w sposób inny niż konieczny z uwagi na ich charakter i właściwoś

 

7. Prawa z tytułu wadliwego wykonania i reklamacje – konsument

  • Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć kupującemu zamówiony towar zgodnie z zawartą umową, niniejszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Sprzedawca odpowiada przed kupującym za to, że towar w momencie odbioru nie ma wad. W szczególności sprzedawca odpowiada przed kupującym za to, że w momencie, gdy kupujący odebrał towar:

  • towar odpowiada uzgodnionemu opisowi, rodzajowi i ilości, a także jakości, funkcjonalności, kompatybilności, interoperacyjności i innym uzgodnionym właściwościom;
  • towar jest odpowiedni do celu, w jakim kupujący zamierza go używać i na który sprzedawca wyraził zgodę;
  • towar jest dostarczany wraz z uzgodnionymi akcesoriami i instrukcjami użytkowania, a także instrukcją montażu lub instalacji;
  • towar jest odpowiedni do celu, do którego towary tego rodzaju są zwykle używane (z uwzględnieniem praw osób trzecich, przepisów prawa, norm technicznych);
  • towar odpowiada zwykłym właściwościom towarów tego samego rodzaju, których kupujący może oczekiwać, także z uwzględnieniem publicznych oświadczeń złożonych przez sprzedawcę lub inną osobę, w szczególności reklamy lub oznaczenia towaru
  • towar jest dostarczany wraz z akcesoriami, a także opakowaniem, instrukcją montażu i innymi instrukcjami użytkowania, których kupujący może oczekiwać;
  • towar odpowiada pod względem jakości lub wykonania próbce lub wzorowi dostarczonemu kupującemu przez sprzedawcę przed zawarciem umowy
  • Jeśli towary są wadliwe, tj. nie odpowiadają ust. 2, kupującemu przysługują prawa z tytułu wadliwego wykonania.
  • Kupujący jest zobowiązany sprawdzić towar niezwłocznie po jego dostawie/odbiorze i bez zbędnej zwłoki pisemnie poinformować sprzedawcę o stwierdzonych wadach. E-mail jest również uważany za formę pisemną
  • W przypadku praw z tytułu wadliwego wykonania mają zastosowanie następujące zasady: Jeżeli nie chodzi o rzeczy, które szybko się psują, lub o rzeczy używane, sprzedawca odpowiada za wady, które ujawnią się jako niezgodność z umową sprzedaży po odbiorze rzeczy w terminie na dochodzenie praw z tytułu wadliwego wykonania.

 

Na poszczególne towary i ich części obowiązuje następujący okres na dochodzenie praw z tytułu wadliwego wykonania:

  1. 24 miesiące na towary konsumpcyjne
  2. 8 dni w przypadku towarów spożywczych

 

  • a jeżeli na towarze lub jego opakowaniu jest oznaczony termin użycia zgodnie z ustawą nr 110/1997 Dz.U., okres na dochodzenie praw z tytułu wadliwego wykonania wygasa wraz z upływem tego terminu. Prawa z tytułu wadliwego wykonania dla towarów, które szybko się psują, muszą być zgłoszone najpóźniej w dniu następującym po odbiorze towaru, w przeciwnym razie prawa te wygasają.
  • W przypadku zakupu towaru używanego sprzedawca skraca okres na dochodzenie praw z tytułu wadliwego wykonania do jednego roku od daty odbioru. W przypadku sprzedaży towarów używanych sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady towarów odpowiadające stopniowi ich dotychczasowego używania lub zużycia
  • Prawa z tytułu wadliwego wykonania nie przysługują kupującemu, jeśli sam spowodował wadę.
  • Jeżeli kupujący reklamuje wadę, może żądać bezpłatnego usunięcia wady, wybierając między naprawą a dostarczeniem nowego towaru bez wad, chyba że wybrana metoda usunięcia wady jest niemożliwa lub nieproporcjonalnie kosztowna w porównaniu z inną metodą; ocenia się to w szczególności z uwzględnieniem znaczenia wady, wartości towaru bez wady oraz możliwości usunięcia wady innym sposobem bez znaczących trudności dla kupującego. Kupujący jest zobowiązany poinformować sprzedawcę, które prawo z tytułu wadliwego wykonania wybiera przy zgłaszaniu wady lub bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu wady.
  • Sprzedający może odmówić usunięcia wady (poprzez naprawę lub dostarczenie nowego towaru), jeżeli jest to niemożliwe lub nieproporcjonalnie kosztowne, w szczególności z uwzględnieniem znaczenia wady i wartości towaru bez wady. W takim przypadku, jeśli kupujący zgłosił wadę zasadnie, ma prawo żądać obniżenia ceny zakupu lub, jeśli wada nie jest nieistotna, prawo odstąpienia od umowy.
  • Jeżeli wada dotyczy tylko części towaru, kupujący może żądać jedynie wymiany tej części, a jeżeli nie jest to możliwe, może odstąpić od umowy, a jeżeli byłoby to nieproporcjonalne, a wadę można usunąć, kupujący ma prawo do bezpłatnego usunięcia wady.
  • Kupujący ma prawo żądać dostarczenia nowego towaru lub wymiany części również w przypadku wady możliwej do usunięcia, jeśli nie może prawidłowo korzystać z towaru z powodu powtarzającego się występowania wady po naprawie lub z powodu dużej liczby wad. W takim przypadku kupujący ma również prawo do odstąpienia od umowy.
  • Jeśli kupujący zgłosił wadę zasadnie, okres na zgłoszenie reklamacji oraz gwarancja nie biegną przez czas, w którym kupujący nie może używać wadliwego przedmiotu.
  • Kupującemu przysługuje zwrot kosztów celowo poniesionych w związku ze zgłoszeniem reklamacji.
  • Jeśli wada pojawi się w ciągu sześciu miesięcy od odbioru towaru, zakłada się, że towar był wadliwy już w momencie odbioru.
  • Postanowienia § 2165 ustawy nr 89/2012 Dz.U. kodeksu cywilnego nie mają zastosowania do towarów sprzedanych po obniżonej cenie z powodu wady, dla której obniżono cenę.
  • Kupujący przyjmuje do wiadomości, że każda betonowa cegła może mieć różną twardość, kolor i konsystencję.
  • Kupujący przyjmuje również do wiadomości, że zdjęcie naklejone na ścianę boxu może różnić się zarówno wymiarami, jak i wyglądem, od podglądu w interfejsie do przesyłania zdjęć.
  • Jeśli podejrzewasz uszkodzenie przesyłki, nie odbieraj jej od kuriera i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@wowboxeo.pl.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki po jej odbiorze i otwarciu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail info@wowboxeo.pl.
  • Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody na mieniu lub uszczerbek na zdrowiu osób spowodowane niebezpieczną obsługą podczas otwierania boxów łomem lub przecinania kłódki boxów.
  • Boxy prezentowe z łomem dla dzieci powinny być otwierane przez osoby poniżej 15. roku życia pod nadzorem rodziców, którzy ponoszą odpowiedzialność za ewentualny uszczerbek na zdrowiu spowodowany niebezpiecznym sposobem otwierania boxu.

 

8. Dochodzenie praw z tytułu wadliwego wykonania i reklamacje – konsument

Kupujący jest zobowiązany do złożenia reklamacji u sprzedawcy bez zbędnej zwłoki po stwierdzeniu wady. Kupujący podaje przy zgłaszaniu reklamacji swoje dane kontaktowe, opis wady oraz żądanie dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji.

  • Kupujący jest zobowiązany do udokumentowania zakupu towaru (najlepiej za pomocą dowodu zakupu). Termin na rozpatrzenie reklamacji zaczyna biec od momentu jej zgłoszenia.
  • Kupujący przekazuje lub dostarcza towar sprzedawcy albo do miejsca przeznaczonego do naprawy w tym samym czasie lub niezwłocznie po złożeniu reklamacji.
  • Towar musi być zapakowany w odpowiednie opakowanie podczas transportu, aby nie doszło do jego uszkodzenia. Musi być czysty i kompletny. Sprzedawca wyda kupującemu pisemne potwierdzenie złożenia reklamacji, podając datę złożenia reklamacji przez kupującego, treść reklamacji, wymagany przez kupującego sposób rozpatrzenia reklamacji oraz dane kontaktowe kupującego w celu przekazania informacji o rozpatrzeniu reklamacji.
  • Sprzedawca usunie wadę w odpowiednim czasie po jej zgłoszeniu, uwzględniając przy tym charakter towaru i cel, w jakim został on zakupiony przez kupującego. Reklamacja, w tym usunięcie wady, zostanie rozpatrzona przez sprzedawcę, a kupujący zostanie poinformowany o jej rozpatrzeniu na podane dane kontaktowe nie później niż 30 dni od jej zgłoszenia, chyba że sprzedawca i kupujący pisemnie uzgodnią dłuższy termin. W przypadku odrzucenia reklamacji sprzedawca wystosuje do kupującego pisemne uzasadnienie (za pisemną formę na potrzeby postępowania reklamacyjnego uznaje się również formę e-mailową).
  • W przypadku, gdy sprzedawca nie rozpatrzy reklamacji w określonym terminie, lub nie poinformuje kupującego o jej rozpatrzeniu, kupujący ma prawo po upływie tego terminu odstąpić od umowy lub żądać odpowiedniego rabatu.
  • Jeśli sprzedawca odmówi usunięcia wady towaru i/lub nie usunie jej zgodnie z § 2170 ust. 1 i 2 Kodeksu cywilnego i/lub z oświadczenia sprzedawcy lub z okoliczności wynika, że wada nie zostanie usunięta w rozsądnym terminie lub bez znaczących trudności dla kupującego, kupujący może zażądać odpowiedniego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
  • Kupujący nie może jednak odstąpić od umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna; zakłada się, że wada nie jest nieistotna.
  • Sprzedawca wyda kupującemu potwierdzenie terminu i sposobu rozpatrzenia reklamacji, w tym potwierdzenie wykonania naprawy i czasu jej trwania, ewentualnie pisemne uzasadnienie odrzucenia reklamacji.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia mechaniczne powstałe przed odbiorem towaru. W przypadku uzasadnionej reklamacji klient ma prawo do zwrotu kosztów przesyłki za dostarczenie towaru sprzedawcy, w wysokości najniższej niezbędnej dla bezpiecznej dostawy (niezbędne jest przedstawienie dowodu poniesionych kosztów tej przesyłki). W przypadku nieuzasadnionej reklamacji klientowi nie przysługuje zwrot kosztów związanych z rozpatrzeniem reklamacji, a sprzedawca nie ma prawa do zwrotu kosztów, które poniósł (chyba że ze strony konsumenta była to np. powtarzająca się bezpodstawna reklamacja, co może sugerować nadużycie praw konsumenta).
  • Kupujący przyjmuje do wiadomości, że towar wysłany do sprzedawcy "za pobraniem" nie zostanie przyjęty przez dostawcę, przy czym brak przyjęcia przez dostawcę nie tworzy żadnych praw wobec sprzedawcy, a wysyłka towaru w ten sposób nie zachowuje określonych terminów.
  • Kupujący jest związany swoim wyborem dotyczącym realizacji jednego z praw wynikających z wadliwego wykonania, czyli prawem do usunięcia wady, obniżenia ceny, wymiany towaru lub odstąpienia od umowy, i nie może zmienić swojego wyboru, chyba że uzgodni inaczej z dostawcą.

 

9. Prawa z tytułu wadliwego wykonania i reklamacje – przedsiębiorca

Jeśli kupującym jest przedsiębiorca, który nabywa towar w ramach swojej działalności gospodarczej, stosuje się odpowiednie przepisy ustawy nr 89/2012 Dz.U. kodeksu cywilnego, dotyczące reklamacji wad towaru.

 

 10. Ochrona danych osobowych

Zasady postępowania z danymi osobowymi kupującego, tj. przetwarzanie i dalsze zarządzanie niniejszymi danymi osobowymi, są zgodnie z ogólnym rozporządzeniem (UE) 2016/679 (GDPR) zawarte w obowiązkach informacyjnych podmiotu prawnego Rewild s.r.o., które są dostępne dla konsumenta tutaj. Regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kupującego nie są więc częścią ogólnych warunków handlowych.

Sprzedawca jest zarejestrowany w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych pod numerem rejestracyjnym 00057168.

Państwa satysfakcję z zakupów sprawdzamy za pomocą ankiet e-mail w ramach programu Zweryfikowane przez klientów, do którego jest włączony nasz sklep internetowy. Ankiety wysyłamy za każdym razem, gdy użytkownik dokona u nas zakupu, chyba że zgodnie z § 7 ust. 3 ustawy nr 480/2004 Dz.U. o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego użytkownik odmówi ich otrzymywania. Przetwarzanie danych osobowych w celu wysyłania ankiet w ramach programu Zweryfikowane przez klientów przeprowadzamy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, który polega na sprawdzaniu satysfakcji użytkownika z dokonanych u nas zakupów. Do wysyłania ankiet, oceny Państwa opinii oraz analiz naszej pozycji rynkowej wykorzystujemy podmiot przetwarzający dane, którym jest operator portalu Heureka.cz; w tym celu możemy przekazywać informacje o zakupionych towarach i adres e-mail użytkownika. Dane osobowe użytkownika nie są przekazywane żadnej trzeciej stronie do jej własnych celów podczas wysyłania ankiet e-mail. > > Użytkownik może w każdej zrezygnować z wysyłania ankiet e-mail w ramach programu Zweryfikowane przez klientów, odmawiając otrzymywania kolejnych ankiet za pomocą linku w e-mailu z ankietą. Jeśli użytkownik odwoła zgodę, nie będziemy dalej wysyłać ankiet.

 

11. Pozasądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich

  • Szanowny konsumencie, jeśli uważasz, że zostałeś poszkodowany lub nie wywiązaliśmy się z naszych zobowiązań, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail info@wowboxeo.pl.
  • Jeśli nie uda nam się rozwiązać sporu bezpośrednio, na podstawie Ustawy nr 378/2015, która zmienia Ustawę nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów, masz również prawo do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego.
  • Podmiotem (ADR) pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich między przedsiębiorcą a konsumentem jest Czeska Inspekcja Handlowa lub inny podmiot upoważniony przez Ministerstwo Przemysłu i Handlu, zob. http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  • Konsument ma możliwość złożenia wniosku do Czeskiej Inspekcji Handlowej za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie internetowej Czeskiej Inspekcji Handlowej: https://adr.coi.cz/cs.
  • Konsument może złożyć wniosek do Czeskiej Inspekcji Handlowej lub upoważnionego podmiotu najpóźniej do 1 roku od dnia, kiedy po raz pierwszy dochodził swoich praw będących przedmiotem sporu u sprzedawcy.
  • Konsument może również złożyć wniosek za pośrednictwem platformy pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich UE, dostępnej online pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Wniosek może złożyć jedynie konsument mieszkający w UE przeciwko przedsiębiorcy z siedzibą w UE.
  • Jeśli strony sporu nie są zadowolone z jakości pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego i uważają, że podczas postępowania doszło do naruszenia Zasad pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, mogą złożyć skargę na adres Ministerstwa Przemysłu i Handlu lub na adres e-mail adr@mpo.cz.
  • W przypadku sporów transgranicznych Europejskie Centrum Konsumenckie w Czechach pomaga konsumentom uzyskać dostęp do właściwego organu pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  • Koszty związane z pozasądowym rozwiązaniem sporów konsumenckich każda ze stron ponosi sama.

 

12. Prawa autorskie

Klient oświadcza, że wysyłając zamówienie na produkcję danego motywu, jest odpowiedzialny za uregulowanie praw autorskich do wszelkich chronionych znaków, obrazów i napisów. Stwierdza ponadto, że jest świadomy, że jeśli nie ureguluje przedmiotowych praw, może dopuścić się ich naruszenia. Wszystkie prawa do ewentualnego uregulowania roszczeń z tytułu praw autorskich przechodzą na klienta wraz z prośbą o wykonanie produktu.

 

13. Marketing

Kupujący wyraża zgodę, aby pliki multimedialne (zdjęcia, filmy) dostarczone lub opublikowane przez niego za pośrednictwem e-maila, sieci społecznościowych (w tym strony internetowej sprzedawcy lub hashtagu wowboxeo lub damboxeo) i telefonu komórkowego do sprzedawcy, mogły być wykorzystywane przez sprzedawcę do wszelkich celów marketingowych związanych z działalnością sprzedawcy.

 

14. Postanowienia końcowe

Niniejsze ogólne warunki umowy obowiązują od dnia 7. 6. 2023.